Tvorba strategie a frekvence contentu na sociální sítě
Vezmeme to odzadu. Než se dostaneme k ideální frekvenci (která neexistuje) příspěvků na sociální sítě, je důležité se zamyslet nad tím, jaký druh......
28 února, 2022 Otta KovaříkVezmeme to odzadu. Než se dostaneme k ideální frekvenci (která neexistuje) příspěvků na sociální sítě, je důležité se zamyslet nad tím, jaký druh......
28 února, 2022 Otta KovaříkKrátký rozhovor s Ottou Kovaříkem na téma videoobsah a jeho použití. MAM: Jak obecně hodnotíte aktivity českých značek týkající se videoobsahu na sítích?......
03 února, 2022 Business Otta KovaříkPoslechněte si podcast s naším zakladatelem Ottou Kovaříkem o tom, jak budoval a buduje Chilli, jaká byla jeho kariéra a projekty nebo jakou......
13 července, 2021 Business Otta KovaříkKdyž jsme se v roce 2019 přihlašovali s prvním projektem do soutěže Fénix content marketing, při pohledu na ostatní přihlášené jsme vůbec nedoufali......
09 července, 2021 Business Otta KovaříkDbát o sebe není slabost – tak zní claim kampaně společnosti dm drogerie markt pro Českou republiku. Vůbec poprvé si česká divize společnosti......
25 října, 2019 Business Otta KovaříkMakáme, posouváme se, na rozdíl od konkurence máme odlišný přístup ke klientům a razíme jinou strategii práce. Umíme se ozvat a říct: „Hele,......
31 července, 2020 Otta KovaříkJe o nás málo slyšet? Jasně, protože se nechlubíme každou maličkostí a neděláme z ní marketingovou věc roku. Za poslední dobu jsme toho......
15 října, 2019 Business Design Otta KovaříkChodí nám mnoho poptávek na naše práce. Jsme za ně rádi, ale vybíráme si z nich. Ne, není to klišé, aby to vypadalo,......
04 července, 2019 Business Otta KovaříkČím dál častěji nás oslovují firmy, které mají skvělý produkt a skvělou vizi, ale nevědí, co s tím dál. Agentur je na trhu......
24 června, 2019 Otta KovaříkMarketing je termín, který slyšíme ze všech stran. Každá firma, se kterou spolupracujeme, chce dělat ten nejlepší marketing tak, aby byla úspěšná a......
28 prosince, 2016 Tomáš Jarolím