18 Čvc 3x první! Nejlepší social media content. Obhajujeme. Třetí rok po sobě!
Do letošního ročníku jsme šli s tím, že po loňských žních, kde jsme posbírali ceny Lemur, Fénix a shortlisty ve Středníku si dáme oraz. Ale! Pár projektů se přihlásit muselo.
Vybrali jsme si tedy největší a nejlepší marketingovou soutěž u nás – Fénix Content Marketing a přihlásili jsme kampaně pro Alšovovu jihočeskou galerii, Jihočeskou Filharmonii a podcast, který děláme pro dm drogerii.
A jak to dopadlo? 3x první místo!
1. místo – Alšova jihočeská galerie – Social media kampaň – Omnichanel
1. místo – Jihočeská filharmonie – Nejlepší content marketing strategie – Není hráč jako hráč
1. místo – dm drogerie markt – Podcast – ESG nápad
Prezentace projektů:
Alšova jihočeská galerie – social media
Jihočeská filharmonie – social media kampaň
dm drogerie markt – podcast udržitelná budoucnost