Zpátky na stromy

24 Čvn Zpátky na stromy

Čím dál častěji nás oslovují firmy, které mají skvělý produkt a skvělou vizi, ale nevědí, co s tím dál. Agentur je na trhu jako much, bohužel většina z nich je jen továrna na peníze s cílem udělat co nejméně, zkasírovat peníze (ideálně půlku předem), pak nic moc neudělat a utéct. Klienti nám často popisují své zoufalé zkušenosti s tím, jak se jich nikdo na nic neptal a prodal jim balíček bez zájmu o to, jestli je to správná cesta a jak vlastně klient prospívá. Práce byla odvedena a tím to skončilo.

My, v našem ostrém týmu, máme diametrálně rozdílný pohled na agenturní práci. Nemáme balíčky, neposíláme cenové nabídky naslepo. Nechodíme do výběrových řízení (tam ať se cenově podstřelují jiní). Pracujeme jen s klienty, kteří jsou na stejné myšlenkové vlně a jejichž byznysu dokážeme porozumět. K tomu všemu jsme pečliví a záleží nám na kvalitě odvedené práce, protože je to naše vizitka a chceme být na své produkty hrdí.

Při poptávce našich služeb vysvětlujeme, že chceme nejdříve poznat byznys klienta. Chceme jít do morku kosti a připravit marketingový mix tak, aby fungoval. Ne jen vystřelit a utéct. Často se stane, že chce klient výkonnostní reklamu, ale vše se po diskuzi stočí k webu, práci se zákazníkem, nastavení kroků v e-shopu apod.

Rádi se vracíme zpět na stromy. Nezačínáme od konce. Nechceme za každou cenu vymlátit jednorázově peníze a pak jít dál. Chceme pracovat koncepčně, dlouhodobě, mít cíle a plnit je. Nejsme krátkozrací. Víme, že dlouhodobá a prospěšná spolupráce je přínosná pro obě strany.

Co vy? Chcete balíček? Nebo aby vše fungovalo, i když  to bude stát více práce a sil?