Nový ostrý klient – dm drogerie markt

25 Říj Nový ostrý klient – dm drogerie markt

Dbát o sebe není slabost – tak zní claim kampaně společnosti dm drogerie markt pro Českou republiku.

Vůbec poprvé si česká divize společnosti dm zajistila vlastní kampaň. Cílem je vštípit mužům myšlenku, že i když se denně starají o vše kolem sebe – vnoučata, rodinu, vůz, kolo, sport, vzdělávání – neměli by zapomínat sami na sebe. Dbát o sebe není slabost. Není ostudou pečovat o svůj zevnějšek, právě naopak. Je to nesmírná výhoda. Díky péči o svůj vzhled budou muži v dnešní době atraktivnější a budou působit více charismaticky.

Vzali jsme to komplexně, tak jak to máme rádi. Vymysleli jsme název kampaně, vytvořili k němu logo, barvy jsme bez debat zvolili černou a bílou. Žádný kompromis. Chtěli jsme se tím i trochu přiblížit nové pánské dm značce SEINZ., která přichází nově na trh. Věnujeme se ale všem pánským značkám. Kampaň má 4 roviny. Business model, roadshow, sampling a vlastní foto a hlavně video content do sociálních sítí a do PPC kampaní mimo sociály.

Business model – vymysleli jsme si plechový hrnek s „hipster“ potiskem, matný, černý s visačkou, na které je vysvětlena kampaň a sekundární message kampaně: U nás najdete vše pro muže na jenom místě. Hrnek je možné získat za nákup pánské kosmetiky v minimální hodnotě 199 Kč.

Sampling – vytipovali jsme fabriky, kde chlapi dřou, u práce se ušpiní (slévárny, kovovýroba, doly) a kterým při odchodu ze šichty dáme pánskou kosmetiku od dm. Samplovat budeme i u ragbistů.

Mediální obsah jsme pojali s důrazem na emoce. Bez produktů. Jen muž a jeho obvyklé starosti. Kontrast toho, že muži pečují o vše kolem sebe, což je správné, ale zapomínají dbát i sami o sebe. Ke všemu běží velká direktivní kampaň s velkým spendem jak do sociálních sítí, tak na GoogleAds, sKlik a Youtube.

Po celé republice bude možné začátkem listopadu navštívit v rámci road show dm Barber Point. Nábytek, který jsme navrhli na míru, vyrobili z masivního dřeva a dotáhli ho do posledního detailu. Proškolený personál, profi barberisti, testování produktů, rady, jak se starat o vlasy, vousy a tělo. 

Možná už vás kampaň zasáhla, možná na ni narazíte v dalším průběhu. Je ale z větší části mířená na muže, tak se snad nikdo neurazí.