Makáme! Neflákáme se.

15 Říj Makáme! Neflákáme se.

Je o nás málo slyšet? Jasně, protože se nechlubíme každou maličkostí a neděláme z ní marketingovou věc roku.

Za poslední dobu jsme toho zvládli opravdu hodně.
Rozjeli jsme novou volejbalovou sezónu – nafotili jsme všechny hráčky a hráče, kteří jsou na soupiskách týmů extraligy žen a mužů. Vymysleli jsme ve spolupráci s profesionálním trenérem Ondřejem Markem (který dodal nákresy situací) nový vizuál. Vytvořili jsme bulletiny pro každou soutěž. Rozjela se i produkce entertainmentu každého TV utkání v naší režii.

Všichni jste určitě postřehli Den otevřených dveří CB Auto. Event jako každý jiný. Jenže Chilli nepracuje jako každý jiný. Event byl vyústěním půlroční práce na rebrandu, nové komunikaci a webu. Spoustu práce, času a příprav padlo na vytěžení celé akce. Event jako takový zvládne zrealizovat každý, ale umět z něj maximálně vytěžit už je kumšt. Výsledkem naší práce je 4000 návštěvníků, přes 150 zájemců o auto a 700 nových členů nového CB Auto Klubu. Říkáme to pořád dokola, ale máme rádi klienty, kteří dělají koncepční práci a přemýšlejí moderně jako my. Už teď jsou o x mílových kroků napřed oproti konkurenci z branže.

Co dál? Dali jsme dohromady pro IGY centrum novou brožuru pro nájemce, nasázeli noviny pro CB Auto, vyretušovali jsme cca 400 volejbalových hráčů a také vytvořili billboardy pro naše oblíbené Hodinářství Bechyně, které otevře pobočku v Českých Budějovicích. Dál klasická dlouhodobá spolupráce s dalšími klienty, kterým řídíme strategii rozvoje značky, spravujeme sociály apod.

Nejvíce času jsme věnovali našemu novému velkému klientovi. Komplexní kampaň zahrnovala natočení spotů, velkou roadshow po celé republice a správu sociálních sítí, aby byl každý obsah unikátní a opravdový. Aby bylo vše kompletní, nechybí ani business model pro nákup. Tím se na sociálech chlubit budeme, protože je to totální pecka!