
Zveřejněno v 17:41h
CO GRAFIČKA/ GRAFIK, KTEROU/KTERÉHO POTŘEBUJE CHILLI PRODUCTION MUSÍ UMĚT?
Grafik v kreativní agentuře by měl mít široké spektrum schopností a znalostí, aby mohl úspěšně řešit různorodé grafické úkoly a přispívat k tvorbě efektivních a atraktivních vizuálních komunikací.
Mezi základní dovednosti a znalosti, které by měl grafik mít, patří:
- Znalost grafických programů – musí ovládat nejenom základní programy, jako je Adobe Photoshop a Illustrator, ale také další nástroje pro tvorbu grafiky, např. Sketch, Figma, Canva nebo Inkscape.
- Schopnost pracovat s typografií – musí být schopen vytvářet a kombinovat různé fonty, aby vytvořil esteticky působivé a snadno čitelné texty.
- Kreativita a schopnost vytvářet originální nápady – musí být schopen přicházet s novými a neotřelými vizuálními řešeními, které osloví cílovou skupinu.
- Znalost designových pravidel – musí mít přehled o základních pravidlech designu, jako je kompozice, barevné schéma, výběr obrazových prvků a typografie.
- Zkušenosti s tvorbou grafických elementů – musí být schopen vytvářet loga, ikony, infografiky a další grafické prvky pro potřeby klientů.
- Schopnost spolupracovat – musí být schopen komunikovat s ostatními členy týmu, včetně copywriterů, projektových manažerů a klientů.
- Znalost digitálního marketingu – musí mít přehled o základních principech digitálního marketingu a být schopen navrhovat vizuální prvky pro webové stránky, sociální sítě a další digitální kanály.
- Schopnost pracovat pod časovým tlakem – musí být schopen pracovat rychle a efektivně, aby dodržel stanovené termíny a plány projektů.
Celkově by měl grafik v kreativní agentuře být kreativní, flexibilní a ochotný se učit nové věci, aby mohl neustále zlepšovat své schopnosti a přinášet hodnotu svým klientům a týmu.
Kolik za to dostaneš?
30 000 – 40 000 Kč / podle toho jak to bude odsejpat a v jaké to bude kvalitě. Když to bude lambáda, bude to i víc.
Čekáme na mail: otta.kovarik@chilliproduction.cz a do kopie tomas.jarolim@chilliproduction.cz
#ChilliRodina