Ferda Mravenec – práce všeho druhu

29 Bře Ferda Mravenec – práce všeho druhu

Rozmohl se nám tady takový nešvar. Agentury, které nabízejí všechny služby na světě. Působí jako obrovská nadnárodní firma a přitom za vším stojí jeden člověk, který dělá vše skoro sám a ještě nemá vkus a odbornost. Měl by být údajně profík, měl by být specialista v oboru. Pokud existuje člověk, který umí na vrcholné úrovni sociální sítě, grafiku, copywriting, eventy, fotit, točit, dělat výkonnostní reklamu, web development, UX design a bude kreativní – chci ho k nám!

Vím, že takoví lidé neexistují. Ani nemohou. Přece opravář aut také není automaticky nejlepší závodník a právník k tomu. Proto jsem při stavbě ostrý agentury myslel na to, co chceme opravdu dělat, a mám na každý post profíka. Občas přijde nabídka na práci, na kterou nestačí ani náš interní tým. Naše znalost velkého množství freelancerů nám dává ale možnost je přizvat k projektu a spolupracovat s nimi, aby klient dostal profesionální službu. Dodržujeme pravidlo, že na každý kus práce má být specialista. Člověk, co se o problematiku zajímá. Bombarďák, kterého baví se stále vzdělávat a být špičkou ve svém ranku.

Prosím. Zamyslete se nad tím, jaké služby nabízíte, zda jste v nich opravdoví machři. Vždyť méně je někdy více. Určitě váš klient ocení odbornost, která koneckonců může být lépe ohodnocena než špatná práce. Neříkám, že jsme u nás vymysleli svět a umíme všechno. To, co neumíme, neděláme – raději někoho doporučíme. Máme soudnost a nemusíme za každou cenu urvat peníze od klienta. A hlavně! V žádném případě o tom, co neumíme, nepřednášíme a nerozdáváme moudra. Raději vzděláme sami sebe.